Komlóssy Vera - Csernus György (szerk.): Szingularitás

 

20240211_103857.jpg

 

Kedvelem az antológiákat, mert őszintén, sokszor nincs sem kedvem, sem energiám a hosszabb történetekhez. Olykor csak arra vágyom, hogy valami egészen rövid kis sztorit olvassak, aminek pár perc alatt a végére is érek.

Persze az az igazi, amikor ezek a kis novellák egyben vannak, de sajnos nem egyszer futottam bele olyanba, ahol hiába lettek volna érdekesek a sztorik, ám annyira kuszák voltak, hogy nem lett belőlük maradandó olvasási élmény.

Talán ez utóbbi miatt is veszem kézbe kétségekkel telve ezeket a köteteket. Bevallom ilyen érzések munkáltak bennem, mielőtt belevágtam a Szingularitás címet viselő gyűjteménybe, ami a Marysol Kiadónak köszönhetően került hozzám. Amiért nem lehetek elég hálás, mert bizony pozitívan ért az a meglepetés, hogy ezúttal bizony egész jó kis történeteket olvashattam, ráadásul ugye magyar szerzőktől.

A sci-fi volt a fő csapásvonal, de olykor vegyült bele több-kevesebb horror, illetve thriller eszencia is.

Tulajdonképpen az összes novellánál - amelyek némelyike jobban tetszett, némelyike kevésbé - azt éreztem, hogy hosszabban is olvasnék a bennük rejtőző történetről.

Kiemelni most egyik alkotást sem tudnám, de annyi bizonyos, hogy összességében élveztem az olvasást. Még most is emlékszem - pedig pár napja már annak, hogy a kötet végére értem - ahogy reggelente, vagy egy fárasztó nap végén izgatottan vettem kézbe a kötetet, és merültem el egy újabb történetben.

 

Fülszöveg:

 

2023 legjobb Sci-fi novellistái egy kötetben.

 

Képesek leszünk szimbiózisban élni saját találmányainkkal?

 

A Szingularitás sokszínű írások kavalkádja, 67 különböző novellát tartalmazó kötet.

A novellák az emberiség előre látó jósgömbjei, melyek elkalauzolnak minket a hol sötét, hol nagyszerű jövőnkbe.

 

Szingularitás tökéletes olvasmány akár unalmasabb estékre is!

 

 

@konyvszenvedely #mutimitolvasol #mostolvasom @Marysol könyvkiadó #antológia #scifi #novella #magyarszerzők #olvassmagyart #olvasshazait #olvasnijó #olvasnimenő #olvasniszexi #házikönyvtár #könyvszenvedély #könyvtok #könyvtok? #könyvtokmagyarország #könyvtokhungary #hungarianbooktok #hungarianbooktoker #booktok #booktoker #CapCut ♬ Deep Emotions - Dimitris Athanasiou

 

A kötet beszerezhető a Marysol Könyvkiadó webáruházából.