Halálosan szeretlek - Véres Valentin antológia

 

20230422_093005.jpg

 

Szeretem az édeset. Ízben, meg romantikus történetben is. Ám ahogy olykor besokallok a sziruposságtól az ízekben, és inkább a sósat, netán a keserűt kívánom, úgy vonz a lélek sokrétűsége, a szerelem, a sors sötét oldala. A Halálosan szeretlek antológia pedig pont ilyen történeteket rejtett. A szerelem ünnepe köré csoportosuló sötét tónusú, rövid sztorikon keresztül kaphattam egy csokorra valót a szerelem, az érzelmek, a sors kavargó sötétjéből. Nem csoda hát, ha felkeltette a figyelmem.

Mielőtt valaki félreértené, nem a negatív történetek vonzanak, hanem a mögöttük rejlő lélektani mélységek.

Ennek az antológiának már a borítója is igen különleges. Én kifejezetten imádom! Örülök, hogy ez a csodás darab a polcomon pihenhet. Millió köszönet Szilágyi Helénának (nem mellesleg az ő keze munkáját dícséri a borítót díszítő, valamint a kötetben megjelenő grafikák sora is), hogy egy nyomtatott példány boldog tulajdonosa lehetek.

Nem csupán a külső, hanem a belső is különleges. Erőteljes hatással bíró, megdöbbentő, felkavaró, olykor bizarr, néhol sokkoló, valentin napi történetek várják a lelkes olvasókat.

 

Fülszöveg:

 

A nap, amire minden szerelmes vár. Ezen az estén azonban más vágyak is kitörnek a ketrecből, kísértés és téboly igázza le a rózsaszín felhőből szőtt álmokat.

 

A rózsa vöröse helyett vér festi meg az étterem hófehér abroszát. Pezsgő helyett méreg gördül le a torkodon. A hőn áhított bosszú helyett a halál jön érted.

 

Egy átoktól veszteglő hajó. Egy művész, aki szerelmes a saját alkotásába. Egy szerelem, amit csak a sötétség tehet teljessé.

 

Megszállottság. Sóvárgás. Elfojtás.

 

Készen állsz a Valentin-napra?

 

Ahogy a hosszú regények rabul tudnak ejteni, pont úgy tudom kedvelni a rövid történeteket is. Néha elég egy pár perc alatt elolvasható novella, mert nincs sem időm, sem kedvem egy hosszabb sztorira, olyanra vágyom, aminek hamar a végére érek.

Ezeknek a Véres Valentin novelláknak mindegyike érdekes olvasnivaló, amelyek ráébresztenek arra, hogy milyen kevés kell ahhoz, hogy ne a jó irányba forduljanak a dolgok. Valamint arra is, hogy nem csupán a rózsaszín cukiságfelhő létezik, hanem bizony van az életnek egy árnyékos oldala is, ami most megmutatkozott a novellákon keresztül.

Némelyik történet hátborzongató volt, némelyik egészen morbid, némelyik pedig inkább szomorúságot váltott ki belőlem, mintsem félelmet. Igen, mind más volt, némelyiket hansúlyosabbnak éreztem, némelyiket kevésbé, de az biztos, hogy összeségében elég erőteljes hatással bírnak.

Szépen elterveztem, hogy majd lassan, apránként haladok, mert hát csak egy sötét tónusú történetcsokorról van szó, ami egyben talán kicsit sokkolóan hatna.

Ám minden elhatározásom romba dőlt. Az elején még tartani tudtam azt, hogy egyet reggel, egyet este, de nem egyhuzamban olvasok. Viszont hamar oda jutottam, hogy nem bírtam a kíváncsiságommal, és egymás után szinte faltam a sorokat.

Szerettem olvasni ezeket a novellákat, de végül egy kicsit csak megültek a lelkemen, talán hamar olvastam őket és sokat gondolkodtam rajtuk. Jók voltak, de úgy érzem, kelleni fog most valami édes kis történet, hogy felvidítsa a lelkem.

 

A kötet ingyenesen beszerezhető elektronikus formában:

 

C&H Projects