A. J. Avans: Érzelmek hálójában (Szenvedélyek viharában 2.)

 

20210829_191619.jpg

 

Az Érzelmek hálójában A. J. Avans Szenvedélyek viharában című sorozatának második része. Az a szerencse ért, hogy már a kezdő kötet olvasására is lehetőséget kaptam az írónőtől (erről a véleményem ITT olvasható), amiért nagyon hálás vagyok, hiszen mindig megtiszteltetés, amikor valaki az én véleményemre kíváncsi a regényével kapcsolatban.

Nem gondoltam volna, hogy a sorozat kezdő kötete után a folytatást is olvashatom. Amikor mégis így alakult, akkor meglepődtem, de örültem neki, mert kíváncsi voltam hogyan alakul Elena és Sterling kapcsolata.

Bár a Szenvedélyek viharában nem sikerült megkedvelnem egyik főszereplőt sem, mindezek mellett tetszett a történet, és a végén úgy tettem le a könyvet, hogy kíváncsi voltam a folytatásra.

Elenát egy hisztis csitrinek tartottam, nem sikerült belopnia magát a szívembe. Mondjuk az is igaz, hogy pont azért lett érdekes számomra, mert sikerült az írónőnek jól megformálnia őt. Sikerült egy igazán idegesítő karaktert megalkotnia. Néha kedvem lett volna lehűteni lobbanékony természetét.

Azért is volt izgalmas ennek a lánynak a személye, mert hatalmas lehetőség rejlett benne a fejlődésre. Nem volt ő rossz ember, hiszen voltak jó tulajdonságai is, de tény, hogy nehéz természettel rendelkezett. Amit talán befolyásolt az is, hogy nem éppen egy szeretetteljes családi légkörben nőtt fel.

Annyira drukkoltam ennek a lánynak! Sajnos azt kell mondjam, hogy jó irányban változott ugyan Elena, de nem túl sokat. Inkább csak idősebb lett, és a vele történtek formálták ugyan őt, ám az a hirtelen, lobbanékony természete megmaradt. Továbbra is hisztisnek láttam, bár már nem igazán csitri.

Sterling sem lett a szívem csücske korábban. Egyszerűen nem bírtam megbékélni hirtelen természetével, érthetetlen cselekedeteivel. Nála is kíváncsi voltam arra, hogy vajon sikerül-e pozitív irányban fejlődnie.

Azt kell mondjam, hogy voltak tettei, amelyeknél igencsak csodálkoztam, hogy azt most miért, és nem értettem egyet néhány döntésével, de mégis nála több változást láttam, mint Elenánál. Érezhető volt, hogy érettebb lett a gondolkodása bizonyos tekintetben, habár azt az „elborul az agyam nem gondolkodom, csak hirtelen felindulásból cselekszem, aztán meg bánom az egészet” viselkedést nem sikerül levetnie.

Az Érzelmek hálójában végén azt vettem észre, hogy Elenát most sem sikerült megkedvelnem, habár nagyon drukkoltam neki végig, hogy jól alakuljanak a dolgai. Viszont Sterling közelebb került hozzám annak ellenére, hogy szélsőséges hangulatait nem bírtam elfogadni.

Nincs könnyű dolga főszereplőinknek. Egyrészt mindkettőnek nehéz természete van, amivel feleslegesen bonyolítják a kapcsolatukat. Másrészt sem az élet, sem az írónő nem kíméli őket. Istenem! Annyi, de annyi minden történik velük.

A szereplőknél talán kevésbé észlelhető, hogy változtak, viszont azt örömmel tapasztaltam, hogy az első kötetre jellemző nehézkesebb hangulat után (ami miatt lassabban haladtam előre a sztoriban) ennél a résznél teljesen magával ragadott a történet. Csak úgy faltam a sorokat. Elkezdtem és képtelen voltam abbahagyni az olvasást. Egyszerűen tudnom kellett mi történik.

A könyv elég drámai függővéggel zárult, amely rengeteg lehetőséget hordoz magában a folytatással kapcsolatosan. Számomra eléggé felkavaró volt ennek a résznek a vége. A fejemben millió gondolat kering arról, vajon hogyan szövi tovább az események szálait az írónő. Remélem nem kell túl sokat várni, hogy megtudjam hogyan alakul hőseink élete.

 

FÜLSZÖVEG:

 

Elena, és Sterling történetének még koránt sincsen vége. Bár két év eltelt, de az élet egyiküknek sem állt meg. Mind a ketten próbáltak új életet kezdeni, de a sors úgy döntött, hogy még több próba elé állítja hőseinket. Sterlingnek boldogulnia kell egyedül álló szülőként, míg Elena olyan titkokat hordoz a szívében, ami ketté törheti azt a törékeny, ám de fényűző életet, amit annyi ideig építgetett. Végül újra egymásra találnak, és hiába a küzdelem, de győz a szerelem, és a két fiatal megszökik, a társadalmi követelések elöl, hogy végre azt az életet éljék, és azzal a személlyel, amit mindig is akartak. Végül a sors, egy újabb terhet mér rájuk. Vajon kiállják a fájdalom utolsó próbáját, vagy elbuknak, mint olyan sokan mások?

 

 

Itt lehet az írónőt megtalálni:

A. J. Avans írói oldala

 

Itt lehet a könyvet beszerezni:

Ágenda Kiadó