Ella Steel: Lángoló valóság (Crosby testvérek 3.)

 

20240607_211858.jpg

 

A zabolátlan természet helyett most az emberi természet mocsarába ragadnak a szereplők. Megjelentek az aljasság mélyebb rétegei, de ennek ellenkezője is szerencsére.

A legmeghatóbb pillanatok azok voltak, amikor valaki, aki addig csak kétséget és bántást kapott, megtapasztalta azt, hogy milyen, amikor valaki végre hisz neki mindenféle bizonyíték nélkül.

Olyan emberként, aki vidéken nőtt fel, a természet közelségében, már az vonzó a Lángoló valóságban, ahol a történet játszódik. A kisváros és az a táj, ahogy Ella az olvasók elé tárja, mintha csak én is ott lettem volna. Ahányszor csak kinyitottam a könyvet, képzeletben ott jártam én is a Crosby-k földjén.

Mindez jó kezdést adott a regény által életre hívott karaktereknek, és az ő sorsuknak, amivel kapcsolatban tudtam, hogy szívfájdító lesz, csak azt nem sejtettem, hogy ennyire.

Ebben a kötetben is visszaköszönt az írónőre jellemző humor, az imádnivaló karakterek, a pasi, akitől pocsojává olvad az ember, a női főszereplő, aki törékenynek tűnik, de közben hatalmas lelkierő dolgozik benne. A váratlan fordulatok, amelyekkel néha a frászt hozza az emberre a kedves írónő, no meg persze a sorok mögött megbújó lényegi mondanivalók, fontos témák megjelenítése, legyen szó akár a természet védelméről, annak tiszteletéről, kiszámíthatatlanságáról, nehéz sorsokról, bonyolult karakterekről.

Mindez olyan kötetlen, laza stílusban papírra vetve, ami miatt észrevétlenül ragad magával a történet, és a végén rájössz, hogy nemcsak remek szórakozás volt, de még az olvasás után is sokáig ott kering a gondolataidban, mert bőven ad gondolkodni valót is.

Tudjátok mi tetszett nagyon a Lángoló valóságban? Az, hogy noha az első pillanattól érezhető volt a Mason és Alyssia közötti vonzalom, de mégsem estek egymásnak az első pillanatban. Persze annak is megvan a varázsa, amikor hirtelen fellobban a vágy, amikor először pillantunk meg valakit, és igen ezeket a történeteket is kedvelem. Ám az a fokozatosan formálódó izzás, azok az apró mozzanatok, amelyek azt mutatták, hogyan gabalyodnak mindinkább össze érzelmileg főhőseink, attól pocsojává olvad az ember szíve, és csak sóhajtozik a gyönyörűségtől.

Minden jóérzés ellenére azért ott motoszkált bennem az aggodalom, mert mindkét főszereplő múltja fájdalmas titkokkal teli, ami ha felszínre kerül, ki tudja hogyan csapódik le a jelenben. Lehet, hogy jól alakulnak a dolgok a mostban, szikrázik a vonzalom, ébredeznek az érzelmek, de Mason és Alyssia életében is vannak olyan titkok, amelyek romba dönthetik a bimbózó románcot.

A könyv felénél járva tudtam, hogy bármennyire is jó irányban látszanak haladni az események, ám Ellát ismerve bizonyos volt, hogy még számos megpróbáltatás vár mind a szereplőkre, mind rám, olvasóra.

Közben egyre jobban izgatta a gondolataimat, hogy mit rejt Mason és Alyssia múltja. Szóval amennyire egyéb teendőim engedték, csak úgy pörögtek a lapok a kezeim között. Minél jobban haladtam az olvasással, annál inkább hajtott a kíváncsiság.

Hiába számítottam arra, hogy megrázó lesz, amikor feltárul a múlt, de még így is képes volt az írónő meglepetést okozni. Sőt! Voltak olyan pontok, ahol meg is ríktatott.

Imádtam a családias hangulatot, az összetartó Crosby testvéreket, a kisvárost, ahol segítik egymást az emberek.

Míg Kayden és Zoey esetében nagy jelentőséget kapott a természet kiszámíthatatlansága, annak ereje, addig Masonék esetében inkább az emberi természet volt a középpontban.

Összességében azt mondhatom, hogy habár bírtam volna, ha a farm életébe kicsit mélyebb betekintést kaphatok, mert valahol hiányzott ez, ha már egy olyan csodás helyen játszódik a történet, mint a Crosby farm. Ám ez az egyetlen negatív dolog, amit meg tudnék nevezni a történettel kapcsolatosan. Bár ez a mozzanat sem befolyásolja azt, hogy imádtam a szereplőket, a sztorit.

 

Fülszöveg:

 

A felhőtlen fiatalságom hamuvá lett azon a tragikus éjszakán.

Azon az éjjelen, amikor megtanultam, milyen súlyos következményekkel járhatnak egyes döntéseink.

Szigorú szabályokat hoztam, hogy a múlt ne ismétlődhessen meg, miközben számtalan fronton kellett helytállnom.

Az általam felállított rendszer húsz hosszú évig hibátlanul működött.

Egészen addig, míg egy esős délutánon megpillantottam őt a birtokon.

Alyssia Walsh. A nő, akit nem lehetett eltántorítani a céljától.

A nő, aki miatt az évtizedekig fenntartott szabály érvényét veszítette.

Annyi idő elteltével végre hittem a boldog jövő ígéretében… ám a múlt felcsapó lángjai mindkettőnkre veszélyt jelentettek.

A kérdés csupán annyi: elég erős-e a kapcsolatunk ahhoz, hogy legyőzzük azt, vagy a kettőnk között lobogó szenvedély nem bizonyul megfelelő ellentűznek?

 

„Mason érintése új életet lehelt belém. Testünk egybefonódása felélesztette bennem a hosszú éveken át szunnyadó tüzet, ami most ezer fokon égett.”

 

 

A könyv beszerezhető: 

Book24

Libri

Bookline

Lira

 

 Dedikált példányért keressétek az írónőt!

 

 

Az írónő elérhetőségei:

 

Facebook:

Ella Steel Hivatalos szerzői oldala

Ella Steel történetei

 

TikTok:

Ella_Steel_író

 

Instagram:

Ella_Steel

 

 

@konyvszenvedely #mutimiolvasol #mostolvasom @Ella_Steel_író #lángolóvalóság #crosbytestvérek #szenvedély #romantika #dráma #humor #erotikus #tragédia #kisváros #magyarszerző #olvassmagyart #olvasshazait #aztolvasokamitakarok #szabadolvasás #könyvszenvedély #házikönyvtár #olvasnijó #olvasnimenő #olvasniszexi #könyvestiktok #könyvtok #könyvtokmagyarország #könyvtokhungary #hungarianbooktok #hungarianbooktoker #booktok #booktoker #recenzió #recenzióskönyv ♬ hymn for the weekend - Thiện Nguyễn