Ez vagy az? Book Tag

83571565_128025162029749_2091888861176135680_o_masolata_1.jpg

 

Aurora Lewis Turner és Emily Hart hivatalos oldala is meghívott molyon az Ez vagy az? Book Tag kitöltésére, amit nagyon köszönök.

Ebben az esetben nem könyveket kellett mondani, hanem az olvasási szokásokkal kapcsolatos kérdésekre kellett válaszolni. Viszont én nem bírtam ki, hogy ahol csak lehetett, ne csempésszek bele könyves képeket. Szóval ismét egy kicsit saját értelmezésben tettem eleget ennek a kihívásnak. 

 

1. Kartonált, vagy keménytáblás könyv? 

Nekem teljesen mindegy, hogy kartolált, vagy keménytáblás változatban van meg egy könyv. Talán a méretesebb daraboknál előnyösebb a keménytáblás megjelenés. Számomra az a lényes, hogy beszerezzem az adott könyvet. Ha egy sorozat részeit nem sikerül azonos típusú kiadásban beszerezni, az sem zavar. 

20210504_211042.jpg

 

2. Egyrészes könyvek, vagy sorozatok?

Ez egy bonyolult kérdés. Talán egy hajszálnyival jobban kedvelem az egyrészes történeteket, de nem vetem meg a sorozatokat sem. Jó a kedvelt szereplőkből többet kapni. 

20210504_211204.jpg

20210504_211420.jpg

 

3. Hosszú, vagy rövid könyvek?

Hajlok ugyan arra, hogy jobban kedveljem a hosszú könyveket, de tulajdonképpen teljesen mindegy. A lényeg a történeten van, ha az jó, akkor mindegy milyen hosszú.

20210504_213435.jpg

 

4. Rövid, vagy hosszú fejezetek?

Jobban szeretem a rövidebb fejezeteket. Mégpedig azért, mert amikor nincs lehetőségem végigolvasni egy könyvet, akkor nem szeretem félbehagyni szöveg közben a történetet, hanem inkább csak egy fejezet, vagy rész végén.

 

5. Pörgős, vagy lassan haladó cselekmény?

Igazából ez teljes egészében történetfüggő. Szeretem a pörgős cselekényt, de a lassan haladót is. Nem arra gondolok, amikor vontatott a cselekmény, hanem amikor lassan haladnak az események, mert ezt kívánja meg a kötetben rejlő sztori.

 

6. Kitalált, vagy valódi világ?

Ennél a pontnál is azt mondhatom, hogy teljességgel a történettől függ. Ha megragad a sztori, mindegy, hogy egy kitalált világban játszódik, vagy pedig a valóságban.

20210504_214126.jpg

20210423_202058.jpg

 

7. Jófiúk, vagy rosszfiúk?

A rosszfiúk általában bonyolultabb karakterek, így érdekesebbek lehetnek számomra. Ám a jófiúk is jöhetnek, csak ne legyenek unalmasak.