Robin O'Wrightly: Andrea & Andrea

Az én "hivatalos Andi-depresszánsom". Egy történet, amely garantáltan megnevettet.


img_20200909_211948.jpg

 

Az első, amit Robin O'Wrightlytól olvastam, az az Andrea & Andrea, ami már a kezdő soroknál megfogott  az egyedi stílusával. 

Miután elolvastam a regényt, azon gondolkodtam, miért is nem olvastam még az írónőtől, mert úgy néz ki, azok közé tartozom, akik szeretik azt a hangot, amin Robin O'Wrightly megszólal

Kétségkívül sajátos hangulata van a történetnek, amelyet a narrátor szövegek és a párbeszédek a szerkesztővel tettek igazán egyedivé. Bár az is biztos, hogy talán nem mindenki számára emészhető ez a műfaj, ám akihez utat talál, az örökre a rajongója lesz.

Elképesztően könnyen sikerült ráhangolódnia a gondolataimra az írónőnek a stílusával. Minden pillantot szerettem, míg ezt a regényt olvastam. Fizikailag, szellemileg kimerült voltam, de Andreáék szorija képes volt kapaszkodót adni, kirángatni az érzelmi mélyrepülésből.

Emlékszem, hogy egy reggel az első korty tejeskávé után kezdtem el az olvasást, ami után valahogy el is felejtettem a kávét, meg tulajdonképpen nem is volt rá szükség, mert olyan frissítő hatása volt a könyvnek.
Aztán elindultam munkába (evett a fene, hogy mennem kell, inkább olvastam volna). Persze útközben is, amikor csak lehetőségem volt, olvastam. Annyira elmerültem a történetben, hogy majdnem fennmaradtam a villamoson, az utolsó pillanatban szálltam le. 

Alig vártam, hogy vége legyen a munkaidőnek és már hazafelé újra elmerülhessek ebben a – sírva röhögős, ha a villamoson hülyének néznek, mert nem tudják mit vigyorgok annyira, az sem értekel – regényben.

Rigóék egy kicsit lököttek (a lehető legpozitívabb értelemben), de úgy imádom őket, amilyenek, persze Tonioval és Leonával együtt.

Az nagy szám volt, amikor a családnak felolvastam azt a részt, amikor Andrea kibontja a csomagot, ennek az lett az eredménye, hogy mindenki nevetőgörcsöt kapott.

Biztos vagyok benne, hogy még számtalanszor fogom újra és újra elolvasni ezt a történetet, mert veszettül jó, irtóra jót tesz a lelkemnek és kimondhatatlanul megszerettem az írónő stílusát, akinek a többi könyvét is be fogom szerezni ezek után, mert kíváncsi lettem a sztorijaira, melyek zseniális elméjre rejtekéből törtek elő.

 

TARTALOM:

 

Abban ​nincs semmi különleges, hogy egy milánói férfi, bizonyos Andrea Rigo, aki éppen felfüggesztett nyomozóként tengeti unalmas napjait, csomagot kap a postástól. Az már inkább furcsa, hogy a pakkot másnak szánták, neki ez azonban egyáltalán nem tűnik fel. Hogy miért? Mert a címzett Rigó Andrea, egy magyar vendégmunkás nő, aki diplomás létére két műszakban dolgozik, és tíz házszámmal odébb lakik. Ő nagyon is hiányolja, és felkerekedik, hogy kiderítse: hova került a küldemény… Mi lesz ebből?!

Semmi komoly – vagy épp túlságosan is?
Mennyire kavarhat be két egyéjszakás szerető, ha kávéházas?
És ami a legfontosabb: meg lehet-e menteni a Földet a totális kipusztulástól és a gépek rémuralmától?
Robin O’Wrightlynál, a narrációs szatíra meghonosítójánál ismét elgurult a pirula: az Andrea & Andrea című romantikus-erotikus sci-fi-krimi-paródia így született meg. Az író két énje a kiborulás szélére juttatja még a főhősöket is…

 

18+ Kedves kiskorú embertársam! Ebben a kötetben csupa olyat olvashatnál, amit már egyébként is tudsz. Szóval ez nem érdekes, és nem is neked szól! Bocsi! Passzold le szépen anyuéknak! Köszi!

 

 

 

 

Itt lehet megtalálni az írónőt:

 

Robin O'Wrightly Books

Robin és Borka unverZUGa

 

Itt lehet beszerzeni az írónő könyveit:

 

Mogul Könyvkiadó