Anita Boza: A vágy tüzében

 

img_20221003_061618_671.jpg

 

Az ősznek eme második hónapjában, amikor az időjárás is oly szeszélyes, meg azon túl is annyi ború éri az embert, nekem szerencsém volt, mert egy igazán szívmelengető történetet ismerhettem meg Anita Boza: A vágy tüzében című könyvét lapozgatva.

Furcsán hangozhat, hogy egy krimi esetében arról beszélek, hogy szívmelengető a sztori, de mindjárt kifejtem hogyan is értem ezt. 

 A vágy tüzében megkapta molyon a krimi címkét. Nyomoznak benne bűnesetekre igyekeznek fényt deríteni, így megérdemli, hogy krimi jelzővel illessük. Viszont én inkább éreztem ezt a történetet romantikusnak drámai elemekkel, mint kriminek. Az érzelmek kapták a főszerepet, a nyomozás inkább megmaradt a háttérben. De őszintén, ezt én nem igazán bántam ennél a könyvnél, mert annyira, de annyira jó volt olvasni. Egyszerűen magával ragadott ez a történet.

Egyébként nagyon hamar rájöttem ki áll a háttérben, csak az indítékról nem volt semmi fogalmam. Mondjuk amikor kiderültek az okok, akkor meg a fejem vertem volna a falba, mert hát szépen, apránként elhintette az információkat a kedves írónő, amelyekből egy szemfüles olvasó esetleg rájöhetett volna a miértekre, vagy egy részükre. Ám nagyon cselesen kaptunk mi olvasók egy igen dögös tűzoltót, akinek esze is van, humora is, jó fej, meg az állatokat is szereti. Még jó, hogy elveszik számunkra a részletek jelentősége, nem figyelünk rájuk, csak utólag bosszankodunk, hogy mennyire nem figyeltünk az információmorzsákra.

Azt mondanám, hogy a könnyed hangulat jellemzi ezt a történetet, amit megfűszerez az izgalmas krimis háttér.

Olvastam Anita Boza korábban megjelent könyveit is, és azt mondhatom, hogy az írónő könyvről-könyvre az előnyére változik. Észre lehet venni a fejlődést.

A történeteiben mindig érzelmek kavalkádja jelenik meg. Mindig együtt sírok, nevetek a szereplőkkel, miközben az első betűtől az utolsóig végig izgulom az olvasást a szereplőkért. Nem volt ez másképpen most sem.

Nagyon élveztem minden percet, amit A vágy tüzében történetében elmerülve töltöttem. Nem bánnám, ha egyszer visszatérhetnék ide, mondjuk úgy, hogy az írónő a többi tűzoltó sztoriját meséli el.

 

FÜLSZÖVEG:

 

Faith Janson nyomozónőt egy tűzesethez hívják, és hamar rájön, hogy gyilkosság történt. A szálak Logan „Farkas” Brace-hez, a forrófejű tűzoltóhoz vezetnek, aki iránt Faith titokban mély érzelmeket táplál.

A férfi viszonozza az érzéseit, ám bármennyire vágynak egymásra, nem lehet köztük valódi kapcsolat, mert Logan nős.

Azaz… csak volt, mivel az egyik áldozat nem más, mint Logan ex-neje.

Faith versenyt fut az idővel, remény és kételyek közt vergődik, mert a nyomok mind ugyanahhoz az emberhez vezetik, aki lángra lobbantotta a szívét.

Mindent kockára téve próbálja kideríteni, hogy ki áll az egyre szaporodó gyilkosságok hátterében, miközben a szenvedély lángjai csaknem elemésztik Logan karjában.

Tűz és víz, por és hamu, gyűlölet és… …szerelem.

 

Itt lehet megtalálni az írónőt:

 

Anita Boza

 

 

A könyv beszerezhető:

 

Magnusz Könyvkiadó