Ella Steel: Dermesztő fogság

 

1_2.jpg

 

Kedvelem Ella Steel történeteit, mert a humor és az érzelmek mellett mindig rejlik valami mondanivaló is a sorok között, mindez egy magával ragadó stílusba csomagolva. Olvastam az írónő minden könyvét, így azt gondoltam, hogy nem érhet meglepetés, pedig de. A Dermesztő fogsággal képes volt még nekem is újat mutatni annak ellenére, hogy régóta nyomon követem a munkásságát.

Igazán nagy megtiszteltetés, amiért ismét megjelenés előtt olvashattam Ella Steel könyvét. Borzasztóan hálás vagyok érte.

Habár Dermesztő fogság a cím, és nagy szerepet játszik a történetben a havas táj, a hideg, mégis bizonyos tekintetben perzselőbbre sikeredett ez a regény a korábbiakhoz képest. Jobban izzottak a sorok a szenvedélytől, a lapok szinte lángra kaptak. Bevallom, hogy ez az első pillanatban kicsit meglepő volt, de igazából tetszett. Nekem bejött az a kettősség, amit éreztem olvasás közben. A heves érzelmek a természet vadsága ellen. Az érzelmek, amelyek szembeszállnak minden akadállyal.

Egy rendkívül felkavaró történet részese lehettem, egy olyan történeté, amely tele van érzelmekkel, a feszültséget szinte tapintani lehetett az utolsó betűig. Mindeközben arra figyelmeztet, hogy tiszteljük a természetet, féljük kiszámíthatatlanságát, óvakodjunk veszélyeitől. Mert ha nem így teszünk, az akár végzetes is lehet.

 

A borítóról

 

Talán nem mondok újdonságot azzal, ha arról beszélek, hogy ismét igazán csodás lett a borító, mint minden Ella Steel könyv esetén. Ez pedig nem meglepő, hiszen az írónő nem csupán a történeteinél törekszik arra, hogy egy minden ízében tökéletes olvasmányt adjon ki a kezeiből, hanem a borítóra is nagy figyelmet fordít.

Jelen esetben is egy igazán különleges külsőt kapott a történet, jól visszaadja annak hangulatát. Jól ábrázolja a természet és az ember ellentétét. A háttérben a hatalmas hegyek, hófödte táj, míg előtérbe helyezve a főszereplők láthatóak.

 

A történetről és a szereplőkről

 

Egy érzelmi hullámvasúton érezheti magát az ember a Dermesztő fogságot olvasva. Az egyik percben azt figyelhetjük meg, hogyan lobban fel a szenvedély két szimpatikus karakter között, majd jönnek a bonyodalmak, ami még egészen enyhe kifejezés, mert az írónő az olvasók érzelmeit mélyen felkavarja. Később, amikor azt hinnénk talán jobbra fordulnak a dolgok, megint olyan fordulatok jönnek, hogy csak kapkodjuk a fejünket.

 

Innentől SPOILERT tartalmazhatnak a sorok, mindenki csak saját felelősségre olvassa!

.

.

.

.

.

.

.

 

Mindjárt a legelején kiderül, hogy az egyik főszereplő, Zoey, egy könyvmoly lány, aki egy könyvesboltban dolgozik, ahol fontos pozíciót tölt be. Valamint azt is megtudhatjuk, mennyire szereti a természetet.

Mindig kedveltem Ella Steel női főszereplőit, akik az első pillanattól képesek voltak belopni magukat a szívembe, ám jelen esetben Zoey bizony minden könyvmolysága és természetszeretete mellett sem volt szimpatikus. Egy kicsit nyafogósnak és hisztisnek tűnt, de idővel, ahogy mind jobban megismertem, elkezdtem másképp látni őt.

Rájöttem, hogy kedvelem a gyakorlatiasságát, a kitartását, a természetszeretetét, ahogy tiszteli, óvja a környezetet.

Megismerjük a két főszereplőt, akik között találkozásuk pillanatától heves érzelmek lobbannak fel.

Az elejétől a végéig egy fordulatokban gazdag olvasmány a Dermesztő fogság, mégis onnan vált igazán izgalmassá a történet, hogy a természet megmutatta erejét. Addig is faltam a sorokat, de attól kezdve képtelen voltam elszakadni a történettől, egyszerűen tudnom kellett mi a vége. A vége, na azon meglepődtem, de máshogy nem is záródhatott volna ez a könyv.

Kayden, a férfi főszereplő szimpatikus volt az első pillanattól. A törekvései, valamint ott volt a természetszeretet és tisztelet nála is.

Imádtam, ahogy a testvéreivel egymáshoz viszonyultak, jófejek a srácok mind. Kíváncsi lennék az ő történetükre is, Zane és Britt sztorijára szintén.

Nem csupán Kayden testvérei, hanem bizony a kutyái is megjelennek a történetben, akiknek jelentős szerepük van az események alakulása során. Egyébként nekem talán a legnagyobb kedvenceim ezek a kutyák voltak. Szeretem, amikor egy történetben állatok is szerepelnek. Nem mondhatni ezekre az ebekre, hogy kis kedvencek, de imádnivalóak az biztos.

Egy egészen új világot, úgy sorozatot teremtett Ella Steel a Dermesztő fogsággal, ami nekem nagyon tetszik. Remélem még sokat időzhetek itt, nyomon követhetem a többi szereplő sorsát is.

 

Fülszöveg:

 

Jól vigyázz, mit kívánsz, mert sosem tudhatod, a sors milyen úton teljesíti az óhajod.

Na, igen… Nekem erre senki sem hívta fel a figyelmemet.

Kayden Crosby megismerésével megkaptam azt, ami eddig hiányzott az életemből, de nekem persze kombinálnom kellett. Levegőzni akartam. Sétálni.

Természetesen eltévedtem, a többi pedig már jött magától. Kalandra vágytam, hát most azt is megkaptam.

Wildflower hegyei közt sérülten bolyongva megismertem a természet valódi arcát és rájöttem, mennyit bír ki a testem, amikor az elmém is ellene száll játékba…

Létezik kiút a dermesztő fogságból, vagy örökre ott ragadok?

Mi, jelentéktelen kis lények, semmik vagyunk a természet erejéhez képest.

 

 

Itt lehet megtalálni az írónőt:

 

Ella Steel Hivatalos szerzői oldala

Ella Steel történetei

Marilyn és Ella szenvedélyes birodalma

 

 

 

A könyv beszerezhető az alábbi helyekről:

 

NewLine Kiadó

Álomgyár

Libri

Líra

Bookline

Book24

 

 

Dedikált példányért keressétek az írónőt!