Aurora Lewis Turner: Lepkeszárnyak (Bolygókeringő trilógia 3.)

 

20220329_164624.jpg

 

A Bolygókeringő trilógia befejező részében végső kalandra indulnak hőseink. Utolsó lépéseiket teszik meg ebben a szédítő táncban. Az érzelmek felfokozódnak, a titkokra fény derül, és azt is megtudhatjuk, hogy képes-e a szerelem dacolni a sorssal.

A Lepkeszárnyak méltó lezárása Lloyd és Aurora történetének, amelyben az írónő ezúttal is megmutatta, hogy képes meglepni az olvasókat.

Sokszor mondtam már, de talán ezt nem lehet elégszer, hogy mennyire kedvelem Aurora Lewis Turner történeteit, amelyeket annyiszor olvastam, hogy már nem is számolom, csak újra és újra előszedem a könyveket, hogy elmerüljek az általuk megjelenített világban.

Amikor a Bolygókeringő trilógia első részét, a Névteleneket olvastam, még nem sejtettem mi vár rám. Azóta feltárult előttem egy csodás történet, amelytől csordultig telik az ember szíve érzelmekkel. Hol újjongunk a boldogságtól, hol belefacsarodik a szívünk, mégsem bírunk ellenállni, egyszerűen olvasni kell.

Nem csupán az érdekes és szórakoztató történetei miatt kedvelem az írónő könyveit, hanem azért is, mert mindig megbújik néhány gondolat a sorok között, ami elgondolkodtatja az olvasókat. Most sem volt ez másképpen.

Mindig hatalmas megtiszteltetés, amikor egy szerző felajánlja a lehetőséget a könyvének megjelenés előtti olvasására. Ám vannak olyan esetek, amikor ez még nagyobb öröm, mint egyébként, ilyen a Bolygókeringő trilógia is, amelyet volt szerencsém már nem egy alkalommal elolvasni. Emlékszem azt éreztem, hogy minden a helyére került, hogy most már jöhet bármi, mert legalább ezt a sorozatot elolvastam.

Egy izgalmas és szórakoztató fantasy történet utolsó része a Lepkeszárnyak. Láthatjuk, hogy megannyi kalandon és megpróbáltatáson túl az érzelmek végképp felkorbácsolódnak. Láthatjuk mi mindenre képes valaki azért, akit mindennél jobban szeret. Láthatjuk, hogy egy vad és nyughatatlan lélek is megszelidűlhet az igaz szerelem fényében, amelyért képes bármit megtenni.

Úgy zárul a sorozat, olyan fordulattal, amire talán nem is számítanak az olvasók, de talán nem is lehetett ez másképp.

Nehéz lenne részletesen beszélni erről a könyvről anélkül, hogy lényeges dolgot fednénk fel, így én sem teszem. Úgy gondolom, hogy amit elmondhattam, már elmondtam. Olvassátok el, higgyétek el megéri!

 

Fülszöveg:

 

Lloyd halott. A könyvem pedig akkora port kavart, hogy az emberek és névtelenek közt háború van készülőben. Vissza kell szereznem azokat a képességeket, amikről egy jobb élet reményében mondtam le. Csak így nyerhetünk.

Egy furcsa üzenet tettekre sarkall, de félek, választanom kell a szeretteim és a saját biztonságom között. A nyilvános kivégzéstől már nincs, aki megmentsen. Vagy mégis?

A halál egy medve képében érkezik hozzám…

Vajon mit tehetek én, Auróra azért, hogy béke legyen az univerzumban? Hogy ne zsákmányolják ki tovább a névteleneket? Visszaszerezhetők azok az erők, amikről én magam mondtam le? Ha igen, milyen áron? És a legfontosabb; vajon folytatódhat-e az a gyilkos keringő köztem és Lloyd között, amibe a jóslat szerint a végén egyikünk belehal?

 

A Lepkeszárnyak a Bolygókeringő trilógia zárókötete.

 

 

fb_img_1648561885034.jpg

 

MOLY

 

Itt lehet megtalálni az írónőt:

 

Aurora Lewis Turner

Aurora Lewis Turner és olvasói világa

 

 

A könyv beszerezhető:

 

OlvasniMenő