Book Dreams Book Tag

83571565_128025162029749_2091888861176135680_o_masolata_masolata_1.jpg

 

Melinda Bald írói oldala és Emily Hart hivatalos oldala is meghívott molyon a Book Dreams Book Tagre, amit nagyon köszönök. Ahogy már mondtam, imádok különböző szempontok szerint könyveket összeválogatni! Némelyiknél azonnal megvolt a válasz, de akadt olyan, aminél gondolkodnom kellett, hogy melyik könyvet említsem, mert több jelöltem is volt. Na nézzük akkor.

 

1. Emy Dust – Egy szexi borítós könyv

87541551_2638182969550322_7903605282024980480_o_1.jpg

Az első, ami beugrott az Mike Menders: Macsóbőrben című története. Hogy miért? Csak rá kell nézni. 

Ez a szókimondó, ugyanakkor elgondolkodtató szösszenet megmutatja, milyen lehet, amikor az ember más bőrében ébred, a megszokottól teljesen más környezetben.

 

2. Emily Hart – Egy történelmi romantikus könyv

arany_es_onix.jpg

Hercz Júlia: Arany és Ónix

Igaz, hogy a történelmi romantika és a fantasy ötvözete, de nagyon imádom. A két műfaj legcsodásabb találkozása. Egy történelmi romantikus háttérbe helyezett, fantasyvel megfűszerezett olvasmány. Az egyik nagy kedvencem lett ez a regény.

 

3. Susannah Skiethen – Egy abszolút romantikus

118121488_3076465975722017_8991247427226922389_o_1.jpg

Farkas Andrea: A főnök ajánlata

Véletlenül bukkantam a könyvre (vagy az rám?). Jött, látott és győzött. Engem meg azthiszem az írónő rajongójává tett. Fergeteges humora van, tele van érzelmekkel, minden ízében csodás történet.

 

4. Heniko Sakka – Egy Young Adult könyv, ami a kedvenced lett

20210311_081651.jpg

Riley Baker: Szavad ne feledd!

Úristen! Hogy ez mennyire, de mennyire jó volt!

Szeretem a fiatalokról szóló történeteket, de sajnos kevés van, ami tényleg jól van megírva és nem érződik tucatnak. A Szavadd ne feledd! esetében viszont egy gyönyörűen megírt szórakoztató, romantikus olvasmányt kapunk.

Riley Baker tud valamit. Fantasztikus történeteket ír. Tessék olvasni! Nem fogjátok megbánni.

(Ui.: Most, hogy előszedtem ezt a könyvet a Book Tag miatt, úgy néz ki, hogy újra el fogom olvasni.)

 

5. Melinda Bald – Egy szigorúan +18-as könyv

Ha valaki +18-as könyvekről beszél, nekem mindig Mike Menders történetei jutnak eszembe, és egy ideje már Melinda Bald is ott van az írásaival. a gondolataimban ilyenkor.

Mike Menders: Házinyuszi

20210311_173812.jpg

 

Melinda Bald: Találj rá (mÁMORtánc 1.)

20210311_174026.jpg

 

6. Ruby Saw – Egy újrakiadott könyv, aminek mindkét (vagy több) kiadását olvastad

20210311_175652.jpg

Anne L. Green: A remény hajnala

A remény hajnalának bővített, újabb kiadása volt az első könyv, amit olvastam Anne L. Greentől, akinek megkedveltem a könyveit. Talán két éve egy nyereményjátékon megnyertem a regény első kiadását, amit azon nyomban elolvastam, ahogy megérkezett hozzám. Tulajdonképpen mindkét változatot olvastam már többször is.

 

7. Rick Reckless – Egy olyan könyv, amit a borítója miatt vettél meg

img_20201101_135943.jpg

Brittainy C. Cherry: Lebegés 

Ennek a könyvnek a boírtójával úgy voltam, hogy nem érdekel miről szól, de ott kell lennie a polcomon. Aztán persze kiderült, hogy nagyszerű történetet rejt az imádott borító. A sorozat többi része sosem érdekelt, egyedül ez a történet.

 

8. Virgin Bergh – Egy 500+ oldalas könyv

img_20191218_222011_1.jpg

Szép Zsolt: Kárpát Walzer

Ez a könyv bizony 652 oldalas, megérzi az ember, ha egy ideig a kezdében tartja. Ez mondjuk engem nem tartott vissza attól, hogy magammal hordjam munkába menet, hogy olvasni tudjam, mert annyira elvarázsolt.

Már kétszer elmerültem ennek a regénynek a világában, és éppen a napokban gondoltam arra, hogy jó lenne ismét elolvasni.

Egy történelmi fikció misztikummal megbolondítva. Engem teljesen lenyűgözött! Imádtam, hogy teljességgel kiszámíthatatlan volt minden fordulat, végigizgultam az egész olvasást, mert sosem tudhattam mi történik a következő pillanatban.

Az év olvasmánya volt számomra 2019-ben, amikor első alkalommal találkoztam vele.

 

9. Nina Collins – Egy könyv, amin sírtál

20210311_083022.jpg Mimi Taylor - Abby Winter: Az utolsó kívánság

Ez a történet szétszed, majd összerak, miközben rabul ejti a lelked.

Az a szerencse ért, hogy a decemberi megjelenés előtt olvashattam Mimi Taylor és Abby Winter Az utolsó kívánság című közös könyvét.

132669776_228408001991464_2004316293405842911_n.jpg

Még jó, hogy volt pár napom az olvasásra, mert bármennyire is akartam, képtelen voltam egyvégtében végigolvasni a könyvet. Egyszerűen facsarta a szívem. Eszméletlen jó történet, és imádtam is nagyon, de képtelen voltam anélkül olvasni, hogy ne folytak volna a könnyeim. (Zsepit készítsetek az olvasáshoz!).

 

10. S. A. Locryn – Egy LMBTQ könyv

20210311_180903.jpg

Eddig csak olyan könyvet olvastam a témában, ahol mellékszálként volt jelen az LMBTQ, de van pár kötet a polcomon, amelyek várják, hogy sorra kerüljenek.

 

11. Isabella Starling – Egy dark romance stílusú könyv

20210311_175943.jpg

Marilyn Miller: A rabság gyönyöre

Elkezded a sztorit bizonyos elképzelésekkel, aztán nagyon hamar kiderül, hogy nem egyészen úgy van ám az ahogy gondolod. Majd jön egy apró mozzanat, amitől megvilágosodsz, de ez annyira durva, hogy teljesen lesokkol. Nemtudod, hogy most otthagyjad a könyvet félretéve, vagy tovább olvassad, mert így megtudhatod a pontos részleteket. Végül annyira piszkálja a gondolataidat, hogy folytatod. Egyszerűen nem bírsz mást tenni, mint olvasni, mert tudni akarod a miértekre a választ.

Egy igazán megrázó történet, amelyet váratlan fordulatok jellemeznek. 

Vadság, szenvedélyesség, harag, fájdalom, a lélek vívódása, mély érzelmek, ezek mind jelen vannak.

Nagyon durva dolgok esnek meg az életben, ha az ember nem elég óvatos. Néha onnan jön a kegyetlenség, ahonnan soha nem számítottunk volna rá, és néha az a gyengéd, aki kegyetlennek látszik.

Több van ezekben a sorokban, mint az első pillanatban tűnik.

Ez a történet mélyen felkavarja a lelkedet és örökre rabul ejti a szívedet.

 

12. Lis Ohtears – Egy ifjúsági fantasy


Egyszerűen képtelen voltam választani a két könyv közül, ezért mindkettőt megmutatom.

 

Gabriella Eld: Talpig feketében

20210311_180145.jpg

Már a borító megvett magának, mert nagyon menő szerintem! Imádom a színeit, a képet rajta!
A fülszöveg egy ígéretes fantasy kalandregénnyel kecsegtetett, amit bőven meg is kaptam. Sőt! Jobb is lett, mint vártam.

Tetszettek a különc szereplők, akiket nagyon jól ábrázolt az írónő. Szinte láttam magam előtt az eseményeket az első mondattól kezdve.

Annyira jók voltak az adottságok, amelyek megjelentek a könyvben! Bár többet is megismerhettem volna, talán a következő részben.

Fordulatos, teljességgel lehetetlen volt kiszámítani, mi is jön a következő oldalon, de a következő mondatban sem lehettem biztos.

Hiába sorozat része, de lezárt lett a cselekmény, amiért hálás vagyok, mert nem szeretem a durva függő véget.

Érdekes, szórakoztató olvasmány, amelyet szívesen adnék a kamasz gyermekem kezébe (már ha arra vetemedne, hogy könyvet vesz a kezébe – még reménykedem).

Szóval bátran ajánlom mindenkinek, aki szereti a fantasyt, a kalandregényeket, az érdekes, izgalmas, fordulatos könyveket.

 

Kalmár Lajos Gábor: Rose és az ezüst obulus

105041191_170063301159268_7528757380753236805_n.jpg

Annyira, de annyira csodás ennek a történetnek a borítója! Egyszerűen imádom! Nem mellesleg Vörös Eszter Anna (Eyciir Varázsbolt és Galéria) munkájár dícséri ez a csodás kép.

Borzongató, titokzatos, kalanos, rejtélyes pont ahogy szeretem a fantasy sztorikat.

Imádtam, hogy kiszámíthatatlan volt minden sora, hogy sosem tudtam miről olvashatok a következő sorokban.
Gyermekkorom táborozásai tették még élőbbé a történetet, mely egy nyári táborban játszódik. No meg persze az, hogy valahol mindig is hittem, hiszek a természetfelettiben
Bevallom, miután a végére értem, elgondolkodtam többször is, hogy vajon olvastam a történetet, vagy az emlékeimből ismerősek az események, mert magam éltem át azokat.