Anne L. Green: Bűnös viszony sorozat

(Heather vonzásában, Joyce csapdájában)

 

img_20201018_190648.jpg

 

Szeretem Anne L. Green történeteit. Tele vannak szenvedéllyel, érzelmekkel. Imádni való szereplők, akik mindig nehéz utat járnak be, akik követnek el hibákat, akiknek helyén van a szívük, és mindig meglelik a helyes utat.

 


Emellett úgy tudja csavarni a szálakat a kedves írónő, hogy teljességgel kiszámíthatatlan mi történik a következő oldalakon. Bármikor jöhet egy váratlan esemény és én ezt nagyon imádom!
Mindig azt a párost érzem a kedvencemnek, akikről éppen olvasok. Bár mondtam korábban, hogy Alex a kedvencem, mert vele „találkoztam” elsőként, de igazából mindegyik könyv szereplőit nagyon kedvelem. Mindannyian mások, más miatt lehet őket szeretni, nem is lehet igazából választani közülük.

 

               

Anne L. Green: Heather vonzásában

(Bűnös viszony 1.)

 

img_20201018_190725.jpg

 

A Heather vonzásában a Bűnös viszony sorozat első kötete, amelyben megismerjük a szereplők világát. Ugyan William nem ismeretlen azok számára, akik a Csábító sorozatot olvasták. 

Lassan, fokozatosan építi az írónő a történetet. Minden oldallal újabb és újabb részlet bontakozik ki, végletekig fokozva a feszültséget. Fordulatokban gazdag olvasmányt tár elénk Anne L. Green ebben a kötetben, amely már az első sorok után magával ragadja az embert.

Ahogy haladunk a könyvben, úgy  jön egyre több bonyodalom, amely nehezíti hőseink életét. Mire elfogynak a sorok menthetetlenül beleveszik az ember ebbe a világba.

Minden pillanatban izgultam a szereplőkért, mert sosem tudtam mi vár rájuk a következő pillantaban. Éles zárással lett vége az első résznek, ami után az olvasó remegve várja a folytatást. Nekem szerencsém volt abból a szempontból, hogy akkor kezdtem el olvasni a Heather vonzásábant, amikor már mindkét kötet a polcomon volt. Úgyhogy türelmetlen várakozás helyett rögtön leemelhettem a második könyvet is a polcomról és elmerülhettem a történet folytatásában.

 

TARTALOM:

 

William Keyes a chicagói rendőrség egyik legelismertebb rendőrnyomozója. Munkája tele van izgalommal, veszéllyel, rejtélyekkel és észjátékkal. Minden ügyében az igazságot kutatja. Mindemellett menyasszonyával, Joyce-szal lázasan készülnek közelgő esküvőjükre.

Tökéletesnek látszó életét azonban egy szövevényes gyilkossági eset és egy kellemetlen jogi procedúra kavarja fel. Az ügyben eljáró tüzes és leleményes Heather Reese ügyvédnőt egyszerre találja kibírhatatlannak és vonzónak. Minden akarata ellenére lassan kialakul köztük a kölcsönös vonzalom. A Heather iránt táplált érzelmei észrevétlenül befolyásolhatóvá és sebezhetővé teszik őt. Will idővel mindenben elbizonytalanodik, amiben addig hitt: Joyce-ban, a hivatásában, de legfőképpen önmagában.

A Heather vonzásában a Bűnös viszony-sorozat első része, melyben a többszörösen Aranykönyv-díjra jelölt írónő bebizonyítja, nem mindenki bűnös, akit rabságra ítélnek. A történet a Joyce csapdájában című kötetben folytatódik.

 

 

Anne L. Green: Joyce csapdájában

(Bűnös viszony 2.)

 

img_20201018_190740.jpg

 

Az első részben megismerhettem Heather és Will imádni való párosát, valamint találkozhattam régi kedvenceimmel Olíviával és Nikoval is.

Igazából a Joyce csapdájában pörögnek fel az események, bár már a korábbi kötetben is kapunk ízelítőt jócskán a bonyodalmakból. Annyi minden történt és olyan dolgok derültek ki, hogy csak kapkodtam a fejem.

Rossz döntés volt annyira védenie Willnek Joycet, de persze nehéz is volt fiatalon átlátnia mi lenne a helyes megoldás. A jó szíve lett a veszte. Meg hát őszintén, felnőttfejjel is nehéz lett volna jó döntést hozni, ha valakinek olyan önfeláldozó lelke van, mint Willnek.

Anne L. Green minden párosát, minden könyvét szeretem, mégis Heather és Will lettek azok, akik nagyon közel kerültek hozzám. Sikerült egész mélyen belopniuk magukat a szívembe.

A főszereplők mellett roppantul érdekelt Joyce is, az, hogy mi játszódott le az ő elméjében, mi motiválta őt. E tekintetben van egy pici hiányérzetem, mert szívesen megtudtam volna többet is róla.

Mindig úgy gondoltam, egy negatív figurát sokkal nehezebb hitelesen megalkotni, mint a jókat és az írónőnek ez mindig jól sikerül, Joyce esetében pedig különösen remekül. Talán ezért is vonzott annyira magához ez a sztori, mert nagyra tudom értékelni a hihetően megalkotott (ellenszenves) karaktereket. Igaz, hogy ebben nincs hiba az írónő könyveiben, de úgy érzem a Bűnös viszony sorozat negatív női szereplőjének megalkotása kihívás elé állította a szerzőt, de mint már mondtam nagyszerűen vette ezt az akadályt.

 

TARTALOM:

 

William élete kész káosz. Őrlődik a Joyce iránti elkötelezettség és a Heather iránti forró szenvedély, a lelkiismerete és a szíve között. Túlfűtött kapcsolata Heatherrel közelgő esküvője miatt halálra van ítélve, és ha ez nem lenne elég, egy sorozatgyilkos is a nyomukban lohol. A férfi magánéletének védelme a távolságtartást, az életükért folyó harc viszont az egymásba kapaszkodást diktálja. William nem látja a kiutat, csapdába került. Az esze helyett az érzelmei irányítják, de igazán csak akkor omlik össze minden, amikor a múltjának egy rejtett darabja a leleplezés küszöbén áll. Kénytelen lesz súlyos áldozatot hozni annak érdekében, hogy a titkát megőrizhesse, és ezzel megóvhassa önmagát és a szeretteit.
A Joyce csapdájában a Bűnös viszony-sorozat második része, melyben a többszörösen Aranykönyv-díjra jelölt írónő azt boncolgatja, minden körülmények között megéri-e áldozatot hozni, és közben áldozattá válni.

 

Számomra a Bűnös viszony Anne L. Green egyik legjobban sikerült története, amely az egyik kedvencem lett. Annyira élettel teliek a szereplők, hogy szinte kilépnek a könyvből. Végig olyan érzésem volt, mitha filmként láttam volna peregni az eseményeket. A végén pedig azon gondolkodtam, hogy most tulajdonképpen olvastam, vagy filmen láttam Heather és Will történetét.

Kíváncsian várom a Joyce elméjében című novellát, hogy többet is megtudjak erről a nőről. Az érzéseiről, a gondolatairól. Arról, hog mi játszódott le benne. No és persze kíváncsian várom a következő Anne L. Green könyvet is!

 

 

 Itt lehet megtalálni az írónőt:

Anne L. Green

Beszéljük ki Anne L. Greennel!:-)

 

 

 

Itt lehet a könyveket beszerezni:

Álomgyár Kiadó

Libri

Bookline

Líra