Marilyn Miller: Küzdj velem – bővített kiadás

Egy szókimondó és szenvedélyes történet szerelemről és küzdésről. Egy történet, mely egyszerre törte össze a lelkem és melengette a szívem.  

 

Marilyn Millernek köszönhetően olvashattam a Küzdj velem című történet bővített kiadását, amiért nagyon hálás vagyok.

Imádtam Derek történetét, ahogy az írónő minden könyvét, így izgatottan vártam, hogy vajon mit tett hozzá a történethez, miben más, mint a korábbi kiadás.

Számtalanszor mondtam már, hogy én bizony nagyon is szeretem újra olvasni a könyveimet, sőt az új, bővített változatokban is szívesen mélyedek el. Mondjuk nem mindegyikben, de vannak olyanok, amelyekben igen. Marilyn Miller: Küzdj velem című történetének esetében nem is kellett azon gondolkodnom, hogy akarom-e ismét elolvasni, mert annyira imádom ezt a regényt, hogy számoltam a napokat, amikor a kezemben lehet a bővített változat.

Miért is szeretek újra és újra előszedni egy-egy számomra kedves történetet? Mert tudom milyen. Tudom miről szól. Tudom milyen fordulatok vannak benne. Tudom milyen hatással volt rám. Vannak, akik azért nem olvasnak újra egy-egy könyvet, mert már tisztában vannak azzal, miről is szól. Én pont azért szeretek újra elolvasni történeteket, mert emlékszem miről szólt és újra el akarok mélyedni abban a világban. Újra át akarom élni azt, amit az a regény adott lelkileg, érzelmileg.

 

Marilyn Miller: Küzdj velem

104183464_2897014723667144_7672535401647202016_o.jpg

 

TARTALOM:

 

Két ellentétes világ és egy szenvedélyes szerelem.

Egy bokszoló, Derek Deckart, aki elismert sportember, és persze igazi nőcsábász. Egy férfi, akit körülvesz a csillogás, akinek mindene megvan, amire egy férfi vágyhat. Az élete azonban teljesen megváltozik, amikor megismerkedik Naomival. Két ellentétes ember, két ellentétes világ, ami bizony hamar megmutatkozik. Naomi nem tudja elfogadni Derek brutális világát. Ám a kettejük között lévő vonzalom annyira erős, hogy a határok, melyek elválasztják őket egy napon elmosódnak. Izgalmas és szenvedélyes szerelem alakul ki köztük és mindkettejük élete megváltozik. Mikor azt hinnék a boldogság örök, a sors közbeszól, és egy tragikus napon minden megváltozik. A boldogság szertefoszlik és álmok hullnak darabokra.
És az igazi küzdelem még csak most kezdődik…

Feladhatjuk-e az álmainkat, vagy önmagunkat azért, hogy a másik boldog lehessen? Küzdhetünk-e akkor is, ha minden elveszett, amit egykor szerettünk?

„Amikor eléred az elérhetetlent a lelked szinte szárnyakat kap. Erősebb leszel, mint valaha, nem lesz olyan, amit ne bírnál ki érte. Mert adjon a Sors újabb és újabb pofonokat, te állni fogod,
mert legbelül érzed, hogy érte megéri KÜZDENI!”

  

 

AZ ÚJRAOLVASÁSRÓL:

 

Nagy adag kíváncsisággal álltam neki a Küzdj velem bővített változatának és azt kell mondjam, hogy felülmúlta minden várakozásomat. Észrevehető volt, hogy másabb a megfogalmazás, letisztultabb. Érződik az írónő kifejezésmódjának fejlődése a korábbi kiadáshoz képest, persze mindamellett, hogy a fantasztikus stílusa megmaradt.

Annyira imádtam Dereket, aki egy igazi harcos még mindig. Aki ismét megmutatta, hogy ha el akarunk érni valamit, akkor keményen kell küzdeni, kitartónak kell lenni és elérhetjük, amit szeretnénk.

Nem csupán egy érzelmekkel teli szenvedélyes történet a Küzdj velem. Nem csupán a szerelemről szól, hanem bepillantást nyerhetünk a boksz brutális világába, részletesen megismerhetjük ezt a sportot. Nekem pedig tetszett, hogy nem csak elnagyoltan érinti az írónő a küzdelmeket, hanem aprólékosan leírja őket.

Derek életében akkor állt be egy hatalmas változás, amikor találkozott Naomival, mert szembesülnie kellett a lány kezdeti elutasításával. Csíptem ezért, tetszett, hogy nem omlott rögtön ennek az öntelt pasinak a karjaiba.

Később aztán nem tudtak ellenállni a közöttük lévő vonzalomnak, így kezdetét vette egy humorral átszőtt, érzelmekkel teli történet.

Az írónő összes regényét olvastam, így biztos voltam benne, hogy lesz még váratlan fordulat, megcsavarja még az eseményeket. Ami végül így is lett, és innentől lett igazán szívfacsaró a sztori, amely egyszerre törte össze a lelkem és melengette a szívemet ismét.

Derek most is egy pimasz seggfej volt eleinte, de ezúttal a kezdetektől tudtam, hogy annak ellenére mennyire brutálisan és keményen tud küzdeni, mégis hatalmas szíve van.

Hiába nem szűntem meg imádni ezt a pasit, de még mindig azt mondom, hogy volt olyan húzása, amit én nem tudtam volna elnézni neki, ami után egy ideig várhatott volna, míg megbékélek.

Most még intenzívebb volt a hatása ennek a történetnek, most még inkább kiéleződtek az érzelmek. Talán azért, mert már nem arra figyeltem, hogy megismerjem a sztorit, hanem volt időm elmélyedni a részletekben.

Az az epilógus a végén! Azt pedig egyszerűen imádtam! Jó volt olvasni. Ezzel a résszel kerekebb lett a történet.

Azt kell mondjam, hogy ennek a könyvnek nagyon jót tett az átdolgozás, a bővítés. A korábbi kiadást is nagyon szerettem, de most az írónőnek sikerült még fantasztikusabbá varázsolnia ezt a történetet.

Szóval most még inkább ajánlom Derek és Naomi történetét mindenkinek! Olvassátok bátran, mert eszméletlen jó!

 

A végére jöjjön az a néhány sor, ami a kedvencem volt már a korábbi kiadásban is:

 

Minden embernek szüksége van egy társra, hogy érezze, tartozik valakihez. Hiszen nem bolyonghatunk egyedül az élet útvesztőiben, nem vívhatunk meg minden harcot egyedül, és nem lehetünk mindig erősek. Mert szükségünk van egy társra, aki letörli a könnyeinket és azt mondja: – Ne félj, csak küzdj velem!

 

Itt lehet elérni az írónőt:

 

Marilyn Miller hivatalos szerzői oldala

Marilyn Miller és olvasói

Marilyn és Ella szenvedélyes birodalma

 

Ahová még érdemes benézni:

 

„NewLine Kiadó” olvasói csoportja

 

 

Itt lehet beszerezni a könyvet:

NewLine Kiadó

Álomgyár

 

Book24

 

Aki dedikált példányt szeretne, az keresse privátban az írónőt!