Anita Boza – Elsikkasztott szerelem

Feláldozhatjuk a szerelmet, hogy megvédjünk egy barátot? Vajon mi a jó döntés? Egy érzelmekkel teli romantikus történet a könnyedség köntösébe bújtatva.

 

Március végén jelent meg Anita Boza: Elsikkasztott szerelem című romantikus kalandregénye a Magnusz Kiadó gondozásában.

Korábban már olvastam az írónő Elrabolt szerelem című történelmi romantikus regényét, ami nagyon tetszett, így hihetetlenül boldog voltam, amikor az írónő megkeresett és lehetőséget ajánlott a könyve elolvasására, amit nagyon, de nagyon köszönök neki!

 

Anita Boza: Elsikkasztott szerelem

 

92595992_151461063019492_7461952901624102912_o.jpg

 

A könyv adatai:

 

Kiadó: Magnusz

Kiadás helye:Debrecen

Kiadás éve:2020

Oldalszám:272

Kötés:Puhatáblás

ISBN: 9786155975509

 

 

 TARTALOM:

 

Eve Taylor, a vagány pénzügyi tanácsadó a másfél évvel ezelőtti fájdalmas szakítása óta óvatos a férfiakkal, de amikor találkozik a vonzó Daniellel, úgy érzi, végre megtalálta az igazit. Azonban a sors közbeszól: Eve-et megkéri az egyik barátja, hogy menjen el vele egy családi vacsorára, és a férfi édesanyja előtt játsszák el a szerelmespárt. A vacsora folyamán Eve döbbenten szembesül azzal, hogy a barátja öccse nem más, mint Daniel.

Amikor kiderül, hogy Daniel családjának a cégénél valaki milliókat sikkasztott, hirtelen szükség lesz Eve szaktudására. Eve és Daniel a Kajmán-szigetekre utaznak, ahol nyomozni kezdenek a tettes után, miközben mindketten harcolnak az érzelmeik ellen; Eve nem árulhatja el a barátját, Danielt pedig emészti a bűntudat, mert azt hiszi, a bátyja barátnőjére vetett szemet…

De a vágyaiknak egyre nehezebb parancsolni.

 

beach-4047678_960_720.jpg

A kép forrása: Pixabay

 

VÉLEMÉNYEM:

 

Könnyed, laza, humoros ezek a jelzők jutnak szembe, amikor az Elsikkasztott szerelem című könyvre gondolok. Néha hangosan felnevettem egy-egy vicces jeleneten. Akkor vett meg engem a történet, amikor elkezdtem olvasni és néhány oldal után először mutatkozott meg Eve humora. Onnantól végem volt, és egyre inkább, mert olyan csavarok jöttek a történetben, hogy csak kapkodtam a fejem.

Szórakoztató, kalandos romantikus történet, amely váltott szemszögből íródott, amit kedvelek, mert így mindkét fél gondolataiba, érzelmeibe bepillantást nyertem.

A gyengémim a váltott szemszögben íródott történetek, mert imádok arról olvasni, hogyan éli meg az eseményeket a férfi főszereplő.

Minden lazaság és vidámság mellett, ami megjelenik a regény lapjain, azért ez az olvasmány bizony tele van érzelemmel. 

Elég rendesen megkavarja a szálakat a kedves írónő! Olykor csak kapkodtam a fejem csodálkozva, hogy mi minden történik.

Eleinte kimondottan ellenszenves volt számomra Daniel. Amolyan „én vagyok a frankó csávó, jobb vagyok mindenkinél, jóképű vagyok, egy kicsit rosszfiú, pénzem is van, én vagyok a nyerő a nőknél” típusú beképzelt, öntelt szépfiúnak láttam. Komolyan drukkoltam Evenek, hogy ne dőljön be neki, ami így is volt, mert hiába vonzódott hozzá a lány, ám először mégis ellenállt neki. Egyébként kimondottan tetszett, ahogy megalkotta az írónő Daniel karakterét, mert hitelesnek tűnt számomra.

Be kell valljam, hogy én a negatív szereplőket is nagyon tudom értékelni. Megszeretni nem fogom ezeket a karaktereket, de ha a szerzőnek sikerül jól megalkotnia, akkor az tetszik, mert ahogyan egy filmben nehéz eljátszani hitelesen, úgy egy könyvben is nehéz az írónak hihetően megírnia egy ilyen alakot.

Azért is kedveltem annyira az Elsikkasztott szerelmet, mert Anita Boza szerintem szuperül megalkotta a szereplőket, abszolút hihetőek mind.

Rövid ideig tartott a kedvezőtlen véleményem Danielről, hamar képes volt elérni, hogy másképp gondoljak rá. Egy kicsit engem is meghódított, belopta magát a szívembe. A történet szerint rosszfiúnak van beállítva, viszont szerintem nem volt az. A múltban fájdalmas sebeket szerzett (elképesztő, ami történet!), és ezért lett olyan amilyen. Amikor kiderült mi történet, akkor már régen megkedveltem, viszont onnantól még jobban a szívembe zártam és nagyon együtt éreztem vele.

Evet az elejétől fogva kedveltem, iszonyatosan csíptem a humorát és a beszólásait nagyon. Nem semmi ez a csaj! Imádtam, hogy vonzódott ugyan Danelielhez, de nem omlott rögtön a karjaiba. Az pedig elképesztő, mit tett meg a barátjáért, aki szerintem nem volt igazán jó barátja, mert kihasználta őt. Szóval nemcsak szép, hanem jó a humora, hatalmas szíve van és még okos is.

Tom nem lett a szívem csücske. Kiderül ugyan, hogy a múltban hősiesen cselekedett, de kihasználja a lányt. Nem mondom rossz embernek, mert nem is rossz, csupán eltévelyedett, de sajnos nem kedveltem meg a könyv végére sem.

Szinte filmként láttam magam előtt peregni az eseményeket. Szerintem érdemes lenne megfilmesíteni ezt a regényt, jól eltalált szereplőkkel igazán remek lehetne!

Nagyon örülök, hogy lehetőségem volt olvasni ezt a szuper történetet! Bátran ajánlom mindenkinek, üditő olvasmány bármely alkalomkor!

 

A BORÍTÓRÓL:

 

Szép a borító, élőben pedig még sokkal, de sokkal szebb, mint a monitoron keresztül nézve. Mégis azt kell mondjam, hogy miután olvastam a regényt, szerintem nem egészen passzol a történethez. Ez persze csak az én véleményem és ettől még csodás a kép, csupán számomra nem az igazi.

 

IDÉZETEK:

 

Pár pillanatig csak néztük egymást, érezhetően sűrűsödött köztünk a levegő. Tudtam, ha csak egy mozdulatot is teszek felé, rám veti magát, és akkor én is elveszek. Még csak puszit se mertem adni neki. Kikaptam a kezéből a kulcsot, besiettem a kapun, és felszaladtam a kőlépcsőkön. Amikor a fordulóból visszanéztem, ugyanott állt, és engem bámult vágytól sötét tekintettel.

 

– Gyere már! – néztem hátra türelmetlenül. – Mit totojázol?

– Azon gondolkodom, hogy mennyi anyagból készült a fürdőruhád. Te, mint matekos, ki tudnád ezt számolni? Mekkora alapterülete van ennek a falatnyi bikini alsónak, ami épp, hogy eltakar valamit a fenekedből? – kérdezte rekedten.

– Levehetem, ha zavar – vetettem oda neki, miközben az arcát figyeltem. Nagyot nyelt, és a hajába túrt. Az ajkamba haraptam. – Csak viccelek… nem venném le. A repülőn olvastam, hogy itt tilos a nudizás, én pedig nem vagyok szabályszegő típus. Gyere már!

 

 

KÖNYVTRAILER:

 

A könytrailer Szemán Zoltán munkája.

 

 

 A videó Anita Boza engedélyével lett megjelenítve!

 

 

Itt lehet az írónőt megtalálni:

Anita Boza

 

 

Itt lehet a könyvet beszerezni:

 

Magnusz Könyvkiadó

 

Bookline

 

Libri