Vidó Kinga: És… felvétel! (Where’s the Love? 1.)

Lebilincselő, titkokkal és váratlan fordulatokkal teli, szívdobogtató romantikus történet egy filmforgatás közepette.

 

A napokban jelent meg Vidó Kinga új könyve, ami a Where’s the Love 1.? kétrészes sorozat első része és az És… felvétel! címet kapta.

Amióta olvastam az Akarom-e tudni? című regényét, azóta nagy rajongója vagyok az írónőnek, így hatalmas öröm volt számomra, hogy lehetőséget biztosított És... felvétel! című könyvének az olvasására.

 

 Vidó Kinga: És… felvétel! (Where’s the Love? 1.)

83076010_168668037965461_7623274910053923513_o.jpg

 

TARTALOM:

 

Lili és a barátja, Patrik Törökországban nyaral ezen a nyáron. Már nyaralás első napján, a VIP tengerparti bulin megismerkednek egy neves amerikai producerrel. A producer imádnivalónak találja Lili akcentusát és a tudta nélkül beajánlja egy sorozathoz, amelyet két amerikai színész, a hatalmas rajongó táborral rendelkező Aiden Lokhart és Cole Ahearne jegyez. Lilit meghívják Atlantába egy meghallgatásra, amit ő elutasít, a színészek azonban nem tágítanak. Liliék repülője alig ér földet Budapesten, amikor Cole megjelenik és egy elképesztően hatalmas összeget ajánl Lilinek, aki végül a film sztorijától elvarázsolva és a több oldalról érkező nyomásnak engedve aláírja a szerződést és egy évre Patrikkal Atlantába költöznek. Az „És… felvétel!" című regény az Atlantában töltött első hat hónapot öleli fel. Lili belecsöppen a filmforgatások, fotózások, interjúk, közönségtalálkozók, fogadások csillogó, varázslatos, örvénylő világába és próbál minden fronton megfelelni. Ahogy telnek a napok, minden igyekezete ellenére egyre mélyebb érzelmi szálak kötik az egyik színészhez. A kemény munka, a perzselő szenvedély, a bűntudat, az apró titkok, a lebukás veszélye, a hirtelen jött siker Lilit szétfeszíti. Vidó Kinga az „Akarom-e tudni?” romantikus regényéhez hasonlóan ismét egy igazi lebilincselő, meglepő fordulatokkal teli szerelmi történettel okoz nekünk örömet. A romantikus regény a „Where's the Love?" sorozat 1. kötete.

 

 

VÉLEMÉNYEM:

 

Miért is szeretem annyira Vidó Kinga könyveit? Mert úgy alkot romantikus történetet, hogy nem hemzsegnek a sztoriban az erotikus jelentek, hogy csupán az érzelmek leírásával képes érzékeltetni a felfokozott vágyat, a szereplők között szikrázó levegőt.

 

Sokáig nézett a szemembe. Ohh, micsoda szemek! Egyszerűen még levegőt is elfelejtettem venni. Majd egy ideig a számat nézte, visszatért a szememhez, egyszer csak egészen közel hajolt, lehunyta a szemét, azt tettem én is automatikusan és megcsókolt. Gyengéd volt a csókja, amikor visszacsókoltam, szorosabban ölelt magához és a csók is erőteljesebbé vált. Hiába is tagadnám, a vér száguldott az ereimben, dübörgött a fülemben. Keze a könyökömről, a derekamra, onnan a hátamra vándorolt, végül a hajamba túrt, én pedig elvesztem.

 

 

Persze semmi bajom az erotikus jelentekkel, és kedvelem azokat a regényeket, amelyekben megjelennek, vagy amelyeknek a fő vonalát képezik a pikáns részek.

Viszont mostanában kevés olyan könyvel találkozom, ami romantikus, de nem játszik benne fő szerepet az erotika, pedig én nagyon kedvelem ezeket a típusú regényeket. Lenyűgöző tud lenni számomra, amikor egy szerző úgy érzékelteti a vágyat, az érzelmeket, hogy a szereplők nem esnek egymásnak pár oldalanként.

Na de nézzük csak, hogy miről is szól az És… felvétel! című történet. Pár órája értem a végére a regénynek, de még mindig ez foglalja le a gondolataimat. Annyira magával ragadott, hogy nehéz lesz másik történetbe kezdeni ezután. Valószínűleg egy teljesen más műfajú olvasmány lesz az, amit olvasok majd, de azt sem tudom még mikor, mert most minden kétséget kizáróan „könyvmásnapos” vagyok. Jelenleg gondolni sem tudok arra, hogy másik sztoriba kezdjek.

Arról kétségem sem volt, hogy jó lesz a könyv, mert már volt szerencsém Vidó Kingától olvasni, és a háttér is igen érdekesen hangzott.

Az írónő iránti rajongásom ellenére azért bevallom, mégis kissé félve kezdtem el. Azt is elmondom miért volt ez így.

Adott egy magyar nő, aki egy (látszólag) boldog párkapcsolatban él, sőt a lánykérésre is sor került már. Ekkor történik valami egészen váratlan.

Egy törökországi nyaralás alkalmával felfigyelnek Lilire egy amerikai film producerei, végül a szövegkönyvvel felkeltik az érdeklődését és aláírja a szerződést, így a vőlegényével együtt Amerikába költöznek. Ott érzelmileg kötődni kezd az egyik színészhez.

Ez az a pont, ami miatt én félve kezdtem bele a történetbe, holott biztos voltam benne, hogy egy remek sztorit kapok ismét az írónőtől.

Féltem attól, hogy a főszereplő, Lili hogyan éli meg a rázúduló érzelmeket, hogyan viszonyul ennek kapcsán a vőlegényéhez Patrikhoz?

Nem akartam arról olvasni, hogy egy nő gátlások nélkül félredobja a kapcsolatát, mert megszédíti a fejét a vágy egy másik férfi iránt.

Talán nem Patrik az igazi Lili számára, de ott volt mellette, amikor kellett, és nem éreztem volna tisztességesnek, ha egyszerűen félredobják, nem akartam ilyen főszereplőről olvasni.

Végül annyira érdekelt a történet, hogy nem bírtam távol tartani magam tőle. Persze aztán kiderült, hogy a félelmeim alaptalanok voltak, mert igencsak vívódik Lili a két férfi között. Igyekszik ellenállni a vágyainak és bűntudat is gyötri. Szóval nem veti csak úgy magát más karjaiba, miközben ott a vőlegénye. Egy olyan helyzetbe kerül, ami igazán nem könnyű sem neki, sem a körülötte lévőknek. 

Igen érdekes az a mozzanat, hogy igazából ki és miért ragaszkodott annyira Lilihez, ki akarta annyira és milyen célja volt azzal, hogy ott legyen a forgatáson? Sejtéseim vannak ezzel kapcsolatban, de mégsem derült erre fény még akkor sem, amikorra az utolsó mondathoz értem. Remélem a második részben tisztábban látok majd ezzel kapcsolatban.

Ez a regény tele van titkokkal és rejtélyekkel, és csepegteti ugyan az információkat az írónő, de még így is bőven marad olyan kérdés, amin az olvasó elgondolkodhat és türelmetlenül várja a folytatást.

Annyira izgalmas ez a sztori, hogy sosem tudhattam mi történik a következő oldalakon, vagy mikor jön valami váratlan fordulat. Én pedig ez miatt nagyon szerettem olvasni az És… felvételt!, mert ahogy már többször mondtam, imádom az olyan könyveket, amelyek teljességgel kiszámíthatatlanok.

Az ember azt hinné, hogy egy egyszerű romantikus történetet kapunk, amikor ezt a könyvet olvassuk, de Vidó Kinga szépen megbonyolítja a szálakat, így igazán izgalmas eseményeket követhetünk végig.

Azzal, hogy egy érdekes hátteret kapott a regény, bizony felkeltette az olvasók érdeklődését az írónő. Mert ugye ki fantáziáját ne izgatná, hogy milyen lehet egy forgatás a kulisszák mögött? Nem is sejtem hogyan volt képes ilyen részletesen, ilyen aprólékos gondossággal kidolgozni ezt az elemet az írónő, de számomra hihető volt. Alapos kutatómunka, utánajárás lehet ez mögött a könyv mögött.

Nem éreztem túlzónak, elnagyoltnak, vagy képzeletbelinek semmit. Olyan volt, mintha tényleg beleshettem volna egy filmforgatás mindennapjaiba. Szinte most is látok magam előtt minden történést. Érdekes volt nagyon. És azthiszem most megemelem a képzeletbeli kalapom nemcsak a színészek, hanem minden ember előtt, aki a részese egy film megszületésének, mert igen hosszú, fáradságos folyamat, míg eljut egy történet oda, hogy a mozivásznon a nézők elé tárják.

Azon túl, hogy szeretem, amikor egy történet kiszámíthatatlan, amikor tele van váratlan fordulatokkal, meg kell említsek még valamit.

Számomra jobban tetszenek azok a könyvek, ahol a szereplők nem túlzottan tökéletesek. Valahogy a hátam közepére sem kívánom már, amikor egy főszereplő nő annyira, de annyira gyönyörű és hibátlan, meg szende és azt hiszi magáról, hogy ő nem szép. Aztán jön a pasi, aki szintén fantasztikusan néz ki, bomlanak utána a nők, de ő valamiért csak a szende szüzike után epedezik, hiába veszik körül szebbnél szett nők. Ez annyira hihetetlen. Sokkal inkább kedvelem azt, amikor megmutatkozik a szereplők tökéletlensége, mert ettől lesznek emberiek.

Lili szép, de nem annak a tökéletes szépségnek írja le az írónő, aki minden férfi álma, mégis felkeltette a figyelmét a híres producereknek.

Szomoró eseménnyel indul a történet a lány számára, ami miatt elveszíti régi önmagát, ám a forgatások során rengeteget váltoszik. Jó és rossz irányba egyaránt, de pont így volt hihető a karaktere és én talán pont ezért kedveltem.

A főszereplő pasasnak talán a történetbeli szerepéből is adódik, hogy jóképű, viszont ott voltak a cselekedetei, a múltja, ami miatt számomra nem lengte körül a tökéletesség dicsfénye, mégis rokonszenveztem vele, bár néha legszívesebben rákiabaáltam volna, hogy mi a fenét csinál.

Patrik, Lili vőlegénye sem egy tökéletes figura, neki is megvannak a maga negatívumai, de egyébként egy jószándékú embernek érzem.

Az a mellékszereplő, akit nagyon kedveltem, és akinek talán nem is volt annyira jelentéktelen a szerepe, mert mint egy jóságos tündér keresztanya volt jelen Lili életében, az Johanna volt. Vele egy kis varázslatot csempészett az írónő a történetbe, ettől lágyabb lett az egész, kicsit elvette a fájdalmasabb részek élét.

Imádtam ezt a történetet az első betűjétől az utolsóig, nem véletlenül lett Vidó Kinga az egyik kedvenc magyar írónőm.

Mindenkinek ajánlom az És… felvételt!, aki egy izgalmas háttérrel fűszerezett, érzelmekkel, váratlan fordultokkal, titkokkal teli romantikus történetet olvasna.

Igaz, hogy egy kétrészes sorozat első kötete ez a könyv, és igazából azon gondolkodom mennyire durván vannak elvágva a szálak a végén, de talán ez is olvasótól függ. Rossz, hogy nem olvashatom tovább miként alakulnak az események, de úgy érzem ezzel a résszel egy szakasza lezárult a történetnek.

Mindenképpen megéri belevágni az első részbe, mert egy kivételes történet részesei lehetünk, és talán nem is kell olyan sokat várni a folytatásra (remélem).

 

 Aki beleolvasna a történetbe, az itt megteheti:

 

És… felvétel! - BELEOLVASÓ

 

 

Íme egy kis kedvcsinálónak a könyvtrailer:

 

 A beleolvasó és a könyvtrailer Vidó Kinga enegdélyével lett megjelenítve!

 

 

Itt lehet megtalálni az írónőt:

 

Vidó Kinga-Könyvek

 

 

 Az alábbi helyeken lehet beszerezni az írónő könyveit e-book formájában:

 

Líra

Libri

Bookline

Google Play áruház