Júniusi - júliusi olvasmányaim

 

20210726_213859.jpg

 

Eltelt úgy a június, hogy sajnos nem mutattam meg mit olvastam abban a hónapban. Ennek főként az volt az oka, hogy a jobb kezem ínhüvelygyulladástól szenved, így vissza kellett vennem az írásból, hogy pihentetni tudjam a fájó végtagom, ami ezáltal gyógyulni tudott. Mára már egészen jó állapotban van a kezem, de még mindig nem mondhatom azt, hogy teljes a gyógyulás. A júniusi zárás elmaradt ugyan, de most a július havival együtt kerül pótlásra.

Tulajdonképpen igen szerencsésen zárult számomra ez a fenti két nyári hónap, hiszen összesen 20 könyvet olvastam. Ráadásul ezeken felül volt még 3 előolvasás, júniusban egy, júliusban pedig kettő.

 

Nézzünk egy kis statisztikát: 

Összesen tehát 23 könyvet olvastam a két hónap alatt. Ebből 3 előolvasás, 1 újraolvsás, 5 recenziós példány, valamint az olvasottakból csupán 4 külföldi alkotás, ami azt jelenti, hogy két hónap alatt 18 magyar szerző művével ismerkedtem meg.

 

Mivel még mindig kímélni kell a kezem, de mindenképpen szerettem volna megmutatni miket olvastam az elmúlt két hónapban, így most nem fejtem ki egyesével a véleményem az olvasottakról, hanem egészen rövidre fogom. Remélem hamarosan hosszabban is írhatok a havi olvasmányaimról.

Itt hagyok egy molyos linket, amire kattintva megtalálhatóak a gondolataim az olvasott könyvekről.

Moly

 

 

collage_20210728_231916.jpg